Two sisters, 9 and 11, both with a vivid imagination, spend their summer vacation away from their parents for the first time. The girls are to stay with two eccentric, elderly relatives who live on a farm far out in the country. Nothing could be further from the two girls' way of life and the mood is at an all time low, but despite their differences their summer holiday becomes a memorable experience.