It is the summer after graduation. Marie's parents know she will soon be grown up and gone. In the meantime, she's off to a country villa with Mom, Mom's American boyfriend, his two sons and the housekeeper. When Marie's fathers all three of them - and a couple of school friends drop in, it's a full house.