Angelique, a young student, is in love with a married doctor. She attempts to make him leave his pregnant wife, but he does not appear for meetings or finally the booked journey to Florence. And things look quite different when the movie is turned back to the beginning, and we follow the view of the doctor instead of Angeliques.