Eddie and Pat were part of the 60s generation, burned their bras at Woodstock... Today they’re still against anything that, according to them, degrades women: cooking, living with a husband, raising children… Absolutely politically incorrect, the two fifty-year-olds continue to cope with life, raised champagne glass in hand. Love, sex, rock’n’roll, adventures, tumbling and fumbling everywhere and anywhere – anything to avoid dull old gravity. Eddie would like her daughter Safrane to also let loose and get carried away. But Safrane drinks mineral water, is still a virgin and is preparing for college... A drama for Eddie and Patsy!