This film tells the story of the friendship between a young man and an old poet. The young man writes a letter to the poet to tell him about the events of a dream he had had during his journey to his father's homeland, looking for his father's whereabouts. While reading the young man's letter, the poet comes to an inspiration to continue his unfinished work...