New York, 1959. A famous “boss” has commissioned three gangsters to kill a certain “Frankie”. However the trio are very strange people and if that wasn’t enough, one of them, AL to be precise, has lost his memory following a traumatic experience. His two companions are JOHN and JACK, who reconstruct the extraordinary circumstances which force them to hide from the boss, for their friend who has no memory.