Fifty-year-old Jean-Louis Broustal, a television producer, has all that he could wish for: a hugely successful career, a divine wife and money to burn. What's more, his latest show, "Take Out the Tissues," presented by star host Philippe Letzger, is riding at the top of the audience ratings.