How can Napoleon, the eternal man of war, the political and military pioneer, meekly accept being locked up on a storm-lashed rock in the middle of the Atlantic ocean? What system of defense, and thus of attack, can he dream up to loosen his jailers' grip? On Saint Helena, the far-flung island chosen by his enemies, Napoleon fights a mysterious battle, his last and most important, and one that History has kept secret all these years...