Aira Samulin, a nation-wide celebrity, a reputation as ambassador of joy, share the story of her life. It has not been solely a bed of roses but insecurities. The horrors of war, life as a refugee, violence and illness. Aira would like to reveal what kind of tragedies are at the root of her positive thinking...