Viivi, 17, has made an early start to adult life after her parents divorced. She is about to move to London with her boyfriend Nipa. Suddenly Nipa leaves her and she also discovers that her best friends betrayed her. Viivi needs money so she goes to see her mother, Riitta, whom she has not seen since her parents divorced. With your dad flying high around the world and your mum living the hippie life near the Arctic Circle, you can't count on anyone but yourself. Or can you?