The Bexar family, from the harmonious family fife of the 70's to the total chaos of the 90's. Riku Bexar has lost his big brother Dani in a violent car crash which was a suicide. Traumatised by sorrow and rage, Piku leaves his wife and child. He starts a chaotic trip triggered by a bizarre dialogue with his dead big brother...