Milla is a young woman, hungry for life, out of balance, and stuck on the verge of adulthood and independence. She meets Aki, a single father a couple of years her senior. With his tragic background and intriguing mysteriousness, Aki is clearly a man who can make Milla's dreams, which once seemed worthless, come true. Quickly the facade of their romance and the happy family starts crumbling. They realise they cannot mould reality into what they like with a net of lies.