A young frontier guard sees a young woman, Umur, whilst travelling to his post. Their eyes meet but he walks away. The thought of her haunts him and she appears in his dreams. The following winter they meet and spend a night in an abandoned cottage. A little later, Umur goes to the hospital where she discovers that she's seriously ill...