As part of a job that he is promised, Xavier, an economics student in his late twenties, signs on to ERASMUS in order to gain working knowledge of the Spanish language. Promising that they'll remain close, he says farewell to his loving girlfriend, then heads to Barcelona. Following his arrival, Xavier is soon thrust into a cultural melting pot when he moves into an apartment full of international students.