Giovanna is a bookeeper in a company which packs chickens. She is married to a man who has a precarious job. First she starts being curious about a young man who lives in the block opposite hers, and then she falls in love with him. The relationship between the two becomes much stronger when she starts to find out more about him from an old man who bursts into their lives.