They wanted to become someone. Giulia a great actress, Carlo a novelist. Then the children came and year after year the dreams of glory have slowly given way to a normal family life. Giulia becomes a secondary school teacher, Carlo works as an executive in a finance firm.
And here they are now, twenty years later, with two teenage children. Valentina is 17 and Paolo is close to leaving school. The times have changed and also the way they dream. Valentina wants to become a light entertainment female actress and she’ll do anything to get on TV.