In the mid-1960s, the Drugstore "crowd" was made up of the best dressed and wildest representatives of a generation that believed only in itself and thought it could change the world. Flirting, rent-boys, parties, "losers", brawls, night-clubs, the first joints, holidays on the Normandy coast, Shetland wool mini-skirts, Weston moccasins, Morris Coopers, but also love and posing. Philippe and Marc go wild. Charlotte and Nathalie are more than a match for them.