Paul, 28, is an eternal student. He rarely returns home to the family farm, and if he’s back this time it is only because his father is ill. Unwillingly thrust into the world of his childhood, Paul rediscovers people he once knew: his father and mother, of course, but also his best friend Thierry, always ready to have a wild time, and Odile, a neighbour who was in love with him when she was little.