Five year old Regina begins a new life with her parents, Jettel and Walter, on a small isolated farm in Kenya, where they lead an impoverished existence far removed from their roots in Germany. While Regina discovers the magic of Africa, a foreign continent full of strange people, her parents become desperate in the face of poverty and isolation.