Contemporary Beijing. Guei has just arrived from the village. He finally finds a job as a delivery boy and is paid ten yuan per trip. Once he is able to earn 600 yuan, he will own the silver mountain bike he uses for deliveries, and will be able to make a decent living. So Guei puts up with his customers complaints and concentrates on working hard.