Maxime, 25, arrives in Paris, a city he doesn't know. He’s on his way to link up with the woman he loves in India. At the bar of the Raphael Hotel, he meets Jack Lesterhoof, a rich businessman who offers him the job of being his interpreter for an important business meeting. Maxime accepts. So begins a friendship between the two men.