Early morning in a small American town, Bridget Finn, a former gang moll gone straight, is bathing her baby Clarence, when 3 men with guns, led by Black, come into the apartment and shoot her husband Fred, a policeman. Bridget, trying to protect her husband and her son, shoots 2 of the men and then flees with Clarence into the street. Black survives.