Two men in their late twenties, Jim and Frank, old friends from childhood, meet again after many years. Jim, trying hard to get his life back on track, is pulled in to his old habits of drugs and crimes by Frank and his friends from their old neighbourhood. They set out to help a friend break out of jail who in return finances their "shopping trip" to Amsterdam.