Meiliang meets Yili in the disco where she works. The two girls become "Betelnut beauties". They sell betel nuts - the effect of which is similar to caffeine - to passersby in the street. They set up shop in a glass booth lit by neon lights. Their competitors use every advantage to attract clients: excessive make-up, mini-skirts, silk clothes...