A bunch of hell-raising friends from a small french town get banned for a year from every nightclub in the area. 52 saturdays ! 52 saturday nights with nothing to do but cruise the streets while everyone esle is out clubbing. Our six bored buddies have decided to open a club of their own in Stéphane's dad's garage. They call it "The Club", and it's all their. "The Club" becomes soon the "in" place where every young person in the area wants to party on weekends - much to annoyance of all the other local night spots.