Antoine's future is all mapped out. A student at France's top business college, some day he'll slip into his father's shoes at the head of a booming company. Antoine is brilliant, but he's bored. As a game or a challenge, to prove to himself he's not on a one-way street, he agrees to play the lead in a film in preparation. It's a scandal.