Malika, a young prostitute, is brutally attacked in the street by some thugs. Paul and Hélène, a conventional couple safe and secure in their locked car, look on. Overcome by remorse, Hélène then searches for the young woman and finds her lying in a coma in hospital. Hélène decides to look after Malika, thereby abandoning her husband and son. But the pimps who attacked Malika have no intention of letting her off the hook and soon Hélène finds herself caught up in a situation beyond her control.