Paris, in the height of dizzy summer vacation. Paul, a shy bookworm student from the provinces who has come to the capital to study Political Science, sits reading on the park bench in the Luxembourg gardens. One afternoon, when timidly following a young woman he'd noticed a few days earlier, he meets Fab, a get-ahead, efficent, apparently misogynistic kind of guy, who teaches him about the art of cruising.