Yosuke has been laid off. His wife has given up on him and he's living on the streets of Tokyo, constantly looking for work. He stumbles upon an interesting story told by Taro, a homeless wanderer. Taro tells Yosuke that he stole a valuable gold Buddhist statue from a temple in Kyoto, and hid it in a house by a red bridge in a town on the Noto Peninsula near the Sea of Japan.