It may be the all-important baccalaureat year, but David’s had enough of study and arguing with his mother, Elena. Only one thing counts: dancing. With his group, the Urban Cyber Breakers, he dreams of only one thing: to win the competition that will take him and his gang to the World Battle finals in New York.