"Look for the father… and you will (maybe) find the son… That was the idea behind the film: to attempt, for the first time, to have a sustained conversation with my father and to see where this would lead. To speak about things we’d never spoken about before (not hard, given that we’ve never talked about anything) and to keep filming, no matter what happened. I didn’t know how it would work out for him or for me, I only knew that I was going to ask him why he didn’t love me and that I would listen attentively to his answer. "