In the central courtyard of Gorée prison, the sumptuously dressed inmates and guards in party clothes grab bowls, bottles, bits of wood and improvise on these makeshift instruments the famous "N'Deï Geï" by the great percussionist, Doudou N'Diaye Rose: "N'Deï Geï bajo N'Deï Geï dëfë neex te toy Karmen bajo Karmen dëfë neex te doy."