Christelle has recently given birth to her third child. One day she is overcome by panic. She runs from her apartment, from her baby, disappears from her family. Her husband, Laurent, looks for her everywhere, questioning her father, sister, friends. What happened? Where is she? Christelle’s life will be irrevocably changed, and her disappearance will change the lives of everyone close to her. Emotional truths are revealed to each and everyone as they struggle to find a way back to tenderness and compassion.