Patricio is an African immigrant in Seville. 'Pan con Queso' is a street robber. Together, they are trying to stay alive in Seville. One day, Patricio helps a man who has broken down on the motorway, and is given a suit. The elegant new suit looks wonderful on him, but soon afterwards Patricio loses everything he owns. Pan con Queso, his best friend, now seems his worst nightmare. Together they will turn their usual way of survival into an artform.