In Brussel's transsexual underworld, a serial killer who targets prostitutes is on the loose. In this atmosphere of uncertainty, sex worker Bo is called upon by Police Inspector Paul Huysmans to testify against her pedophile father. As Bo debates her decision, she daydreams of handsome waiter Johnny, while trying to avoid becoming the serial killer's next victim.