Marc, freshly graduated from the police academy, enjoy music and drugs, until police detective Minks and his people find his jacket during a raid in a rave party. The pills he hid in it provide an opportunity for Minks, and his young colleague will face a tough decision: Marc will either work for Minks in homicide.