The younthful Vicky is torn between two men, Hao-hao and Jack. At night she works as a PR person at a night club to support both of them. Hao-hao keeps vigilance over her all the time, no matter she is on or off the job. He checks her charge accounts, telephone bills, mobile phone records, and even her body odor in an attempt to trace Vicky's activities. She cannot stand him any longer; she runs away.