Emma is an actress, but works in a video shop because she isn't getting any roles. Max is a cinemaniac. One day Emma gets stuck in the lift with Max. She's about to miss an important audition and Max is driving her mad. To top it all off, she finds out that the video shop is going to be closed down to make way for a suntan studio...