Louise and Nathalie, both in their thirties, get together after a ten-year-long gap. Louise is a dental technician, Nathalie has become a stage actress – something they’d both once dreamed of doing. Because she admires Nathalie, Louise wishes for her happiness whether Nathalie wants it or not and schemes for her to get the part of “Lulu” with a prestigious director. She lives vicariously her friend’s promise of success: resides at her home, assists with her work, becomes indispensable. There’s no let up for Nathalie and their relationship begins to turn into a passionate struggle.