Seb, 21, has an unfortunate tendency to confuse physical attraction and true love. In other words, he’s single. His two best friends aren’t much help: Manu dreams of cheating on Cécile, his girlfriend, and Frank’s life revolves around work/family/buddies. Then Lucie arrives on the scene. She’s bold, a real woman; Seb is timid and immature in comparison. Could she be the one who makes a man out of Seb?