Shane and June are American newlyweds in Paris, but this is no ordinary honeymoon. Shane is a man possessed, desperately searching for his old colleague, Dr. Leo Semeneau, with whom he worked on dangerous experiments into the human libido. He and Semeneau bear the terrible living scars of their researches, and Shane is tormented by a ravening hunger that will not be quieted.