At 30, a young professional Sandrine gives up her computer job and leaves Paris to live out her childhood dream of being a farmer on the Vecors plateau where she buys a farm. Adrien, an old farmer is reticent to share his knowledge with the Parisian. Sandrine however ends up surprising him as she implements a different kind of farming. He's sure she won't succeed where he himself failed. He's wrong...