An Italian theater company on tour in Europe, settles in Paris to perform “As You Desire Me” by Luigi Pirandello. Camille, the company’s lead actress, also happens to be its director’s girlfriend. She is the only French member of the troupe. It is the first time she has been back to Paris since dramatically leaving Pierre, the man she was then living with, three years ago. She secretly dreads meeting up with him again, and for good reason. Yet meet him she does. Ugo, the company director, also has his secret.