How can a man be sure he'll love his wife all his life? This is the question Vincent asks himself the night before his wedding. During this long night, Vincent twists and turns, inventing hypotheses, each more crazy than the last, about his future life as a married man. Doubt rapidly gives way to panic, which in turn gives way to the vertigo... of love.