A comedy about a heroic knight from the Middle Ages, Thibault, and his bumbling servant, Andre. Finding himself in modern day Chicago, the knight meets up with his great-great-great-great granddaughter, Julia and her scheming fiancé, Hunter. Completely out of their element, the knight and the servant's attempts to cope with modern life wreak hilarious havoc all around them.