Four men, who possibly know each other from before, wander through a strange city not wanting to run into each other and hearing distant voices. Little by little, their missed encounters turn into encounters and something similar to a common past surfaces. They all need to come out of their isolation for different reasons, all of them related to putting a stop to their insanity.