The film recounts the love affaire between a young woman and a succesful photographer. Mathilda and Pavel meet in a music club where she works. Mathilda falls in love with the taciturn young photographer, whose wife is having an affair and whose boss fires him. This sparks off an odyssey in which Mathilda's best friend Moni plays a fateful role.