Matteo (30 years old) comes back after 10 years in his native town, Giugliano, a small village in the outskirts of Naples. Everyone in the town is fully occupied in the preparations of the most important feast of the year, "Saint Mary of peace". Apparently, Matteo is coming back because of the father sickness, the father is going to die soon and Matteo has to sign urgently some legal papers. But the reason of his return is different.