One rainy night, Harry takes home a young woman named Anja, who claims to be a prostitute. She robs him and flees his apartment. He catches her at the door, ties her up, and calls the police. While waiting for the police, Henry discovers that Anja is not at all a prostitute, but holds a completely different secret.