Daniel, a successful aristocratic lawyer who frequents Madrid's gay bars on the look out for handsome men. He meets Kyril, a stunning 23-year-old Bulgarian immigrant and quickly falls madly in love, fully recognizing that Kyril has other commitments, such as a fiancee, Kalina, back home in Bulgaria.